Kommentezés

Spanoskodás

Söntés

A Buszos Karesz vagyok. A Buszos, így nagybetűvel, ahogy mondom. Iszom, aztán leírom.
Az Atlétás Bandi is ilyen, csak kicsit meredekebb. Hegyeset köp.

Amivel talán senkinek nem kéne találkozni, mégis mindenki ismeri: VBK, Balikóla, Niggervadász megvan? Itt a helyed, tesó! Rakódj ide mellénk a pulthoz, meg hozz egy sört, hogy ne kelljen kérnem! A következő kör az enyém.

email
  • abuszoskaresz gmail
  • atletas.bandi gmail

Szőke vadász

Vagy csak simán A Szőke. Minden borkoktél legalattomosabbika. Hát mitől is lettünk volna a legvidámabb barakk még az átkosban? A jó (és szar) bortól és a kiváló nők végett! Aztán jöttek a nyugatiak, lett kóla meg narancs, mi meg győztük keverni őket azzal, amivel csak tudtuk. A vörösbor ment a kólához, a fehér meg a szőkéhez.

El tudjátok képzelni mi pusztítást végez ez egy kamasz fejében? Ettől aztán nagyobb lesz a sötétség, mint a Zorro belső zsebében. Én nem azt mondom, hogy fiatalon el kell kezdeni inni, de ha már muszáj, legyen ez az. Osztálykirándulások, sítáborok és koliszobák egyik legismertebb itala. Ha engem kérdeztek, bekeveritek fantásüvegbe, aztán már csúszik is lefele, csak úgy, pohár meg minden nélkül. Mehet is körbe a palack buli előtt. Jó sokat, húzóra, aztán csúszás a lejtőn.

Elég édes is, szóval a kiscsajok is nyelik, mintha kéne. Meg nem kell olyan mélyen a buxába nyúlni... bár ezek után, lehet, hogy lehet. De meg is borít rendesen, vigyázni kell, nehogy ásítás legyen a hasításból. Igaz, én a longsteppezés híve vagyok, lájtoSSan szódával, magasított pohárból, ahogy kell, de néha azért beszúrok egy-egy ilyet is, meg kell adni a módját, na.

Miből áll?

  • fehérbor (olcsó, de azért üveges)
  • szénsavas narancsital

Kik igyák?

  • kölykök szipu helyett, annál 1-gyel jobb, legalább a fogad nem potyog ki
  • kóterosok
  • vicceskedő felnőttek
  • nők

Kik ne igyák?

  • kölykök (de tényleg!)

A bejegyzés trackback címe:

https://sontes.blog.hu/api/trackback/id/tr862592274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.01.18. 09:39:57

Én VIDÉKI néven ittam nagyon sok édes fehérbort kólával (!!!) :D. Lesz róla külön poszt, igen sok mocskos _borkoktél_ létezik sajnos.

mrs.starkey 2011.01.18. 10:28:15

én ezt rílben még nem láttam, de ezek szerint tényleg vannak ilyen elvetemültek. :)

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.01.18. 10:45:25

A legkeményebb szerintem a bor+energiaital.

kenájkikit 2011.01.18. 14:11:59

az én gyomrom sok mindent bevesz és elbír, de ez mocsok undórítóan hangzik, lehet egyszer kipróbálom:D

kenájkikit 2011.01.18. 14:13:04

@mrs.starkey: hello miszisz, kedves egészséged, hogy szolgál?:D

Mátrai Borzaska 2011.01.18. 14:37:23

@Atlétás Bandi: Ebben semmi megdöbbentő nincs Győr ötvenkilométeres körzetében. Ezt a szőke vadászt meg Debrecenből ismerem ott szamuráj néven futott.

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.01.18. 15:25:51

@Pirula: tudom, nem megdöbbentő, hanem gyomorragasztó :D.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.01.18. 16:53:18

Régesrégen a Tilos az Á-ban elvből nem tartottak kólát, és amikor egy-egy nagyobb név ment koncertet adni oda, akkor sok volt az egyszeri vendég. A vörösboros kólát rendelték volna, de kóla nélkül fantával voltak kénytelen inni, érdekes módon fehér borral nem láttam. A keményebbek egy fél vodkát tettek még bele, hogy emeljék az alkoholtartalmát.

2011.01.18. 17:49:49

@Atlétás Bandi:

Jut eszembe a "pinaragasztó", ami az olcsó, édes női likőrök némiképp degradáló megnevezése (ti. olyan émelyítően édesek, hogy nemcsak a zember szája ragad tőle össze, hanem ezt az effektust kifelé jövet is kifejti).

"Elég édes is, szóval a kiscsajok is nyelik, mintha kéne. Meg nem kell olyan mélyen a buxába nyúlni... bár ezek után, lehet, hogy lehet."

:DDD Le kell nyelni, nincs mese! :) Ez a bukszás felvezetés kurva magas labda volt, csalódtam volna, ha Bandi bátyám nem üti le. :D

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.01.18. 19:09:07

@Levéltáros: mekkora időutazás, mi? Szórakozóhely elvekkel :D

@tff: pinaragasztó, őrület :D
Az utolsó bekezdésről meg nem értetted, hogy hogy kapcsolódik a borosfantához, mhhhi?!?! ;D

szellőláb 2011.01.18. 20:07:09

Nyitottan kell a világot szemlélni öcsécskéim! Ha van aki képes a kelkáposzta főzeléket hidegen, kenyér nélkül, a töltött káposztát tejföllel és sárgabarack lekvárral megenni, mitől ne lehetne mindenféle alkoholt mindennel keverni? Legfeljebb ásítozás a vége...

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.01.18. 20:24:28

@szellőláb: igen szépen mondod! "Meg kell játszani, nincs mese!"

A Buszos Karesz 2011.01.18. 20:48:36

ezen a Bandi báttyám szövegen gechi nagyokat tudok röhögni:D
@szellőláb: ózdi span a krumplis tésztát eszi baraClekvárral. meglepődni nagyon én se fogok már, vezérem!

A Buszos Karesz 2011.01.18. 20:50:39

@tff: mondjuk ezt a posztot az én tollam Ukádta:D

szellőláb 2011.01.18. 21:00:34

@Atlétás Bandi: Meg hát! Addig nincs baj, amíg szabad akaratodból történik. Mer ugye a meSZtelenül a kaktuszba ugrás is tűnhet pillanatnyilag jó ötletnek.
Barna Kapsreiter unikum kombó nagyjából ilyen volt.
Mondjuk éjjel nagy köröket vezettem a porcelánbuszt.
Már ha érted.
Na és egy off, csakhogy okuljanak a fiatalok:
történt, hogy egy DP koncert után a Keletiben vártuk az első hajnali vonat indulását. Ott tolattuk a szálas zöld teát zacskóból és hozzá üvegből a hideg vodkát.
(úgy értem, hogy marék zöld tea összerág, vodkával lögyböl és lenyel) 5-körül érkeztünk haza, de aznap úgy pörögtem, hogy nem bírtam lefeküdni :-)

szellőláb 2011.01.18. 21:02:39

@A Buszos Karesz: Papa! Nincs ezzel semmi gond. Ha úgy szereti, egye! (fene a gusztusát, bazd meg)
Nekem ne kelljen, ha nem akarom.

Hurrá Torpedó · http://www.youtube.com/watch?v=br-D7UneS0E 2011.01.18. 21:41:36

minálunk ezt kálnoki-ként, vagy lipótiként emlegetik.
a vidéki a fehérbor kóla
meg van a letyek: fehérbor meg sprite

Modor Tibi · http://modoros.blog.hu 2011.01.18. 21:59:16

Kirázott a hideg, már nem először! Eszembe jutott egy DDR-es havere, aki elmagyarázta, hogy a vodkástej milyen jó kis koktéjl... :O

Thresher 2011.01.18. 22:05:39

@szellőláb: Én legenda voltam a gimiben a nutellás kenyér ketchup kombóval... Marhulásból, Justin Case jóváhagyásával:)

Illteve a 1.5 lityó citromlé húzóra, fogadásból. Pite.

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.01.18. 22:06:01

@Modor Tibi:

Én egy időben nagy rajongója voltam a cowboynak: banánturmix whiskyvel. Tej és banán összeturmixolva, bele egy feles viszki, a hely specialitása volt, azóta már bezárt, gondolom akkor, amikor leálltam vele.

szellőláb 2011.01.18. 22:08:29

@Modor Tibi: Az eredmény ugyanaz, mintha sok vodkára tejet iszol, hogy csillapítsd a tüzet: túróként jön ki.

Thresher 2011.01.18. 22:11:11

@Modor Tibi: White Russian a Lebowskiből megvan? :)

2011.01.18. 22:15:26

@A Buszos Karesz:

Igaz, benéztem! Akkor téged illet a _riszkept_, thesó! :)

Még csak annyit említenék meg, hogy tizenévesen az igazi arcok nem üdítősüvegben, hanem szájban keverik be az ilyen koktélokat. Érted, meghúzod a borost, szájba tartod, ráiszod a lónyált. Az az igazán eszkluzív. :))

szellőláb 2011.01.18. 22:16:37

@Thresher: Ezek szerint jól pozícionáltad magad: nem nagyon lehetett konkurensed:-)
A citromlén a citrált, kell érteni? Mert akkor tudsz valamit a túlélésről.

Thresher 2011.01.18. 22:20:07

@szellőláb: Áh, sima Olympos, volt vagy az 30%-os...most se értem mit néztek úgy, mintha kénsavast ittam volna.

A Buszos Karesz 2011.01.18. 22:27:40

@Thresher: elég elszánt ember vagy:D a citromlés mutatványod nem lehetett középszerű!
@Modor Tibi: @Levéltáros: akkor tanultátok meg, hogy ánuszon keresztül is lehet vizelni, ha nem tévedek:D
@tff: a legnagyobb riszpekt a Bandié.. ha ő nincs, nincs blog se:)
az meg alap, hogy minden alfahím az osztályban a szájában keveri be a phiját. ez olyan, mikor a Cuco a Torrentében a szájával csavarja be a spanglit:D
"-Nem szeretjük a dagadt buzikat!
-Höhöhöhö, azokat mi se!" :D

Levéltáros · http://leveltar.blog.hu/ 2011.01.18. 23:23:38

@A Buszos Karesz:

Totál félreérted a dolgot: az alkohol káros hatásait már a koktélban, illetve rögtön a gyomorban semlegesítheted az egészséges tejjel, ergo ihatsz, amennyit akarsz, még akkor se lesz bajod, ha bajod lesz! Én már csak tudom, a harmadik májamat használom, és semmi bajom!

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.01.19. 09:18:46

Én ilyet akkor ittam, ha valamelyik kocsmában alattomosan egy kicsivel drágábban adták a vörösbort a VBK-zók miatt. Szerintem sokkal rosszabb, mint a VBK. Egyrészt a kólába nem árt az a keserűség, amit az összetartó műanyagok okoznak, mert van keserű íze alapból. A túl cukros Fantában viszont zavaró. A vörösbor ízével a kóla valamennyire harmonizál, keserű, savas, és ad hozzá némi gyümölcs ízt. A szar fehérbor viszont pisává rongálja a Fantát. 3:2-ben azért lecsúszott anno, de 4:1-hez vagy a maga nemében non plus ultra 5:0-hoz már vörös kell meg kóla.

Bor-energiaital: kisportolt testalkatú, sportos frizurás, ékszer-mánisás vállalkozókat láttam egyszer hat puttonyos aszút inni Red Bull-lal. Bár gyanús, hogy ennek egyetlen oka az volt, hogy a bor drágább volt mint a whiskey.

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.01.19. 10:38:42

5:0-ás arányú vadász?!? :DD Nagyon nagy! Írok majd erről, egyszer egy arc egy korsó sör helyett egy korsó bort kért tőlem :D.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.01.19. 11:00:26

Ja, JATE klub. Általában egy 3:2-vel már el lehetett érni, hogy utána a 4:1 lemenjen. Annál meg az 5:0 se volt rosszabb.

A Martini koktélnak is úgy vannak a változatai, hogy
- száraz martini: 4cl gin, 1cl vermut
- nagyon száraz martini: 5cl gin, 1cl vermut
- kibaszott száraz martini: 6cl gin, a vermutos üveget meg csak meglóbáljuk az ügyfél előtt

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.01.19. 11:10:17

@lilakutyak: egyszer egy 2:0-ás vodka-spriteot cseréltem 5:0-ás vadászra, nem finom egyik se, nem azé vannak

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.01.19. 12:26:52

@Atlétás Bandi: A vodláról jut eszembe. Ennek a vége felé (lilakutyak.blog.hu/2010/08/18/vodkanarancs_1) van az általam Pneumatic Screwdrivernek keresztelt koktél. Olyan, mint a Caipirinha, csak vodka narancsra komponálva. Tört jég, porcukor, narancs szeletek, vodka. SZIN-en ittam pár ilyet, nekem bejött, de akiket kínáltam, meglepődtek, nem gondolták, hogy a műanyag korsóban folyékony alapanyagként eleinte csak1,2 dl vodka figyel.

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.01.19. 14:49:08

@lilakutyak: professionális :) összefoglaló, ez a PS elég jól hangzik, bár vodkából azért még sok jót nem ittam.

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.01.19. 15:10:02

@Atlétás Bandi: Elvileg olyan hideg, hogy mindegynek kellene lennie. Azért én is lassan kortyolgattam. Jó, nagyon hideg vodka és minél több narancs, ha nem csak a hatás a cél:)

e39 2011.01.19. 15:21:10

Kóteros=kollégista :D

A Buszos Karesz 2011.01.19. 19:58:13

Vodkanarancs, kiváló! Mentorom, vezérem, kedvenc kocsmárosom, bizonyos Bányász mondta mindig szegény feje: "Édes öcsém! A vokkanarancs azért jó, mert ha szöksz az asszonytól este, piázol, kártyázol, annak nem lesz szaga! Nem érzi meg. Kis khallbász, hagyma, ha hazaérsz, lehelheted a nőt, mint a kisdedet a jászolba!" :D alapigazság!
@Atlétás Bandi: Bandikám! Tiszta fej, éles tekintet! :D

mrs.starkey 2011.01.19. 20:44:34

@kenájkikit: a kérdés még aktuális? mert akkor jól, egész jól. :)
@A Buszos Karesz: ezt az nagy igazságot én is hallottam, h a vodkának nincsen szaga. a másik: a rumtól megvakulsz. :)
süti beállítások módosítása