Kommentezés

Spanoskodás

Söntés

A Buszos Karesz vagyok. A Buszos, így nagybetűvel, ahogy mondom. Iszom, aztán leírom.
Az Atlétás Bandi is ilyen, csak kicsit meredekebb. Hegyeset köp.

Amivel talán senkinek nem kéne találkozni, mégis mindenki ismeri: VBK, Balikóla, Niggervadász megvan? Itt a helyed, tesó! Rakódj ide mellénk a pulthoz, meg hozz egy sört, hogy ne kelljen kérnem! A következő kör az enyém.

email
  • abuszoskaresz gmail
  • atletas.bandi gmail

Kevert

Ez mindennek az alja. Palackozva ennél rosszabb ital szerintem nem kapható. Házilag barkácsolni persze biztos lehet valamit, de ez az aranyló-pirosló golyvás üveg még az alsó polcokon is jogosan szégyenli magát.

Komponensenként is borzasztó, császárkörte likőr aranyhajó rummal, gondolj már bele! Próbálhatnék bármennyire alpári lenni, a termékleírásnál ebben az esetben nem lehetek kifejezőbb:

Császárkörte: e termékünk a hagyományos likőrök közé tartozik, melynek beltartalmát az elmúlt években megújítottuk. A régi ízek kedvelői számára csodálatos élményt nyújt fogyasztása.

Aranyhajó rum: a Karib térségből származó alapanyagokból készült kiváló minőségű rum, melynek tradicionális ízvilágát az érlelés és a természetes kivonatok csak fokozzák.

Kevert: e termékünk a hagyományos likőrök közé tartozik, melynek beltartalmát az elmúlt években megújítottuk. A régi ízek kedvelői számára csodálatos élményt nyújt fogyasztása.

Gondolom nem kell kiemelni senkinek a csodálatos élmény, a Karib térség és a természetes kivonatok kifejezéseket, mindegyik külön-külön is azt jelenti: köszönöm, nem kérek. Észrevettem persze én is, hogy a körte meg a kevert leírása megegyezik, láthatóan ugyanaz a célközönség.

Ettől függetlenül persze kár lenne tagadni, mindenki ivott szerintem Kevertet. Senki nem kezdte profiként, nagyjából minden nonstopban lehet kapni, személyit meg nagy dellát sem kell hozzá villantani, gyorsan rá lehet cuppanni ketten-hárman a bolt előtt az üvegre, ha az első pár percben lenn tartod, már beljebb vagy egy körrel a nagydiszkó előtt, ott meg már úgyis csak az számít, hogy hogy nézel ki, nem az, hogy mitől, "há nem-e?!"

Fel lehet ütni kólással vagy narancsossal, de felesleges, csak meghosszabbítja a csodálatos élményt, meg azért a sok édestől könnyebben jön az ásítás, az meg ha már a tánctér közepén érkezik, legjobb esetben csak a flitteres Devergód lesz tiszta dzsuva, de még sanszosabb, hogy a kiszemelt suncik kupacba pakolt táskáját találod el, az meg aztán a portát is zavarni fogja, mert visítani fognak, azt elhiheted kisbarátom.

Miből áll?

  • kevertből :)

Kik igyák?

  • nagyon kezdők
  • esetleg a nagyon haladók ilyen extrém sportként

Kik ne igyák?

  • a többiek :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sontes.blog.hu/api/trackback/id/tr72763097

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BoBácsi 2011.03.22. 20:57:47

Bandikám, vezérem! Magam igen haladó vagyok, de hubinál alább még nem igen adtam, na jó ott volt a brigadéros - amire az italdiszkontban azt mondta az eladó, hogy a csövik is félnek tőle, de az borféle volt, nem is vagyok rá büszke -, az nem játszik. De mielőtt meghalok egyszer még beletalálok ebbe a kevert témába!

kenájkikit 2011.03.22. 21:12:11

jáujj mennyire puttó egy cerfe a kevert pásszmeg:D manapság szerintem már csak csövverek meg legnagyobb alkák isszák, de régen hajajj...:D suli diszkó előtt párszor szűrtük. én úgy emlékszem nekem abban az időben még ízlett is, de arra is emlékszem, hogy ez meg is lepett már akkor:D

mrs.starkey 2011.03.22. 21:12:54

én kevertet max. fogadásból fogok inni. :)

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.22. 21:35:40

@BoBácsi: pedig a Hubitól már nem kell sokat lépni, ha érted, hogy értem :)

@kenájkikit: na az igen találó, hogy "úgy emlékszem, ízlett" :D Kóstolj meg egyet szerintem most!

@mrs.starkey: fogadjunk egy Kevertbe h nyuszi vagy Kevertet inni? :)

A Buszos Karesz 2011.03.22. 21:41:45

ez ilyen nagyon gabifogkrémes ízhatás. csak ez inkább marja a fogakat... csak úgy lehet inni, hogy előtte rágyújtol egy cigire, nem?:)

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.22. 22:20:21

@A Buszos Karesz: hát jaú ides, ahogy a Miska bácsi mondaná, az biztos is

2011.03.22. 22:48:42

Hasonló, "úgy emlékszem, ízlett" benyomást hagyó ital kora tizenéveinkből még az Éva Vermut (_borértőknek_ Vermouth).

2011.03.22. 22:50:11

@A Buszos Karesz:

Vagy reggel, ébredés után a rossz szájíz enyhítése végett. :)

A Buszos Karesz 2011.03.22. 22:58:13

@tff: arra csak a körte jó.:) bár állítólag többen mondják, hogy konyakkávé, szál szimfónia, aztán irány a klozet a blikkel, népsporttal vagy fülessel rejtvényt fejteni.

BoBácsi 2011.03.22. 23:21:10

@Atlétás Bandi: jó hát a hubi is, na! volt is baj, tőle! de szerintem megmérgezett az a cafat, a lapátosba'

Spiritmonger 2011.03.22. 23:22:02

Kareszom, egyszer a laktanyában megittam kevesebb, mint 10 perc alatt fél litert, az esti sorakozóra már nem tudtam kimenni...nagyon üt

az íze nagyon geil, de szénsavas narancslével keverve vidéki művházdiszkóban a lányoknak jó lesz, olyan jófajta édes koktélt lehet belőle kihozni...

mrs.starkey 2011.03.23. 00:04:10

@Atlétás Bandi: @BoBácsi: látom fiúk nem féltek, hát én állok elébe! :)

Mitya Ivanov 2011.03.23. 08:11:12

@Spiritmonger: Mirindával keverve elő lehet varázsolni vele a klasszikus donáldrágó ízt.
volt olyan, hogy attól rúgtam be, szürreális (értsd: kellemes utóízű) hányás lett a vége

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.03.23. 09:24:05

Fénykoromban két kétdekásat is bevertem kevertből, amíg kiálltam a sort a JATE Klub előtt. Akkoriban ez volt e legerősebb kommersz rövid, amitől nem hánytam azonnal, később meg már le se szartam. Kiszemelt suncik nem voltak, legfeljebb kiszemelt italok, amikből tarhálni kellett. Ők meg aszitték így csajozok.

A kevert alapkoncepciója nem rossz, újra egy saját kutatási eredményt linkelnék: lilakutyak.blog.hu/2010/09/08/bebaszo_suli_v_kevert

A legszebb kevert koktélunk egy kétliteres kólásflakonban készült: 3dl kóla, 3dl egzotikus fanta (a rózsaszín) 2dl kevert, 2dl rum (kommersz, persze). Na abba voltak csak igazán egzotikus meg karibi ízek.

@A Buszos Karesz: cigivel, nyilván. Én perverz módon néha mártogattam a barnaszofi filterét a kevertbe, hátha tüdőből hatékonyabban szívódik.

@Mitya Ivanov: donald rágó? Nekem inkább turbo rágó. A fél kevert-deci szénsavas narancs kombót turbóként is rendeltem egy időben.

Imiface · http://zenezenezene.blog.hu/ 2011.03.23. 09:41:32

"ott meg már úgyis csak az számít, hogy hogy nézel ki, nem az, hogy mitől, "há nem-e?!""

Már ezért a mondatért érdemes volt ma felkelni!:D

Mitya Ivanov 2011.03.23. 10:53:19

@lilakutyak: a turbórágót nem ismerem, de szerintem a különbség oka a Mirinda. Fantával, más szénsavassal vagy rostos naranccsal nem jön elő ez az íz, csak Mirindával. Illetve már lehet hogy csak múlt időben, mert Mirindát már egy ideje nem láttam a boltokban,

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.03.23. 11:13:18

@Mitya Ivanov: kimaradt a turbórágó? Kicsit szélesebb, mint a donald, és sportautós képek voltak benne. Az a baj, hogy ezt már sosem tudjuk meg, mert nicns turbó, és a kevert íze sem a régi:)

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.23. 11:48:28

@Mitya Ivanov: így van! :D

Turbó rágónak azért utánanézek, mert mintha láttam volna valahol.

mrs.starkey 2011.03.23. 15:12:01

turbó rágó alap. széles, volt benne egy kicsike hullám, a két vége felkunkorodott és egy picikét forgácsolódott összerágás előtt. és igen, autós képek.

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.23. 17:20:37

Turbo rágó klub is van pászmekh :D

www.facebook.com/pages/Turbo-R%C3%A1g%C3%B3-Klub/131453946914044

www.freeweb.hu/turborago/

Azt írja a csóka, hogy 2007. óta nem gyártják :( :D

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.24. 09:43:55

@gyvy: hát a tiplihez se kell kristálypohár, az egyszer biztos. Azt a Férfiak úgy isszák, hogy hüvelykujjal bepattintják a tetejét, azt ugyanazzal a lendülettel be is küldik az egészet.

Hurri Kán 2011.03.24. 11:08:49

@Atlétás Bandi:
Aztán ha szerencsés vagy akkor el tudod hagyni a helyszínt mire ugyanazzal a lendülettel vissza is jön :DDD

mrs.starkey 2011.03.24. 11:41:42

@gyvy: én ilyet még nem láttam élőben....

Hurri Kán 2011.03.24. 11:43:07

@mrs.starkey:
HA gondolod öcsémet ráállítom, és ha prezentált egy példányt, valahogy eljuttatom. :)

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.24. 12:55:22

@mrs.starkey: biztos túl jó helyekre jársz :), elég sok boltban árulják

mrs.starkey 2011.03.24. 13:07:33

@gyvy: :):):):) nem biztos hogy kérem.
és ez egyébként mi? mármint milyen szesz? vagy mindenféle, mint azok az ötdekás cuccok, csak a kiszerelés a lényeg?

Hurri Kán 2011.03.24. 14:10:48

@mrs.starkey:
Többféle ízesítésű szeszesital. Minőségre alulmúlja a Zwack-féle Péter-Pál-ra brandelt prémium-etanolaromasorozatot is, talán a Várda-Drink Kalóz fantázianevű szeszesitalával említhető egy napon.

És igen, a kiszerelés az igazi Hungaricum, szerintem az ukrán dobozos vodka fasorban sincs ehhez képest.

2011.03.24. 15:44:17

@Atlétás Bandi:

Huhuhú, a Kharessz szerintem tudna anekdotázni, amikor az osztálykirándulásokon a jaszkari kölkök a buszban dobálják a gallér mögé az ilyen tipliket meg csavaros kifliket mértéktelenül. Aztán meg minden görbe fánál meg kell állni hányadozni, érted. :)

Crouch 2011.03.24. 18:00:13

Egyetem első éveiben többet ittam belőle mint amennyit be szeretnék vallani.

Alap hogy olyan finom fogkrém íze van amit gyerekként nem lehetett lenyelni így az ivása felfogható elkésett lázadásként, legalábbis nekem.

Ja egyébként a kevert császárköriből és rumból készül, bár nem láttam embert aki megkülönbözteti a császártól.

mrs.starkey 2011.03.24. 23:17:40

@gyvy: mintha valamikor láttam volna egy fotót valami zacskós alkoholról. úgy bezacskózva, mint a tej. azért az se gyenge dolog.... :)

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.25. 11:04:14

@tff: vagy amikor elkapta a kiscsókákat, ahogy a szélvédőhöz hanyagul ledobott százas pirosmultijából megpróbálnak észrevétlenül kivenni 2-3 szálat. Na ott se lettem volna a helyükben, érted.

@mrs.starkey: dobozost bort ezek az ilyen igényesSebb latin népek, mint az olasz meg a spanyol boldogan nyakalnak, zacskósat viszont még nem láttam, elég kemény, ha tényleg van :D

wpet 2011.03.25. 14:55:50

Látom, az urak tájékozottak az alja alkoholok világában.
Ez ugyan lehetne egy külön poszt, de ha nem, akkor van itt olyan expert, aki már ivott "Beregi Rundó" nevű ampullát?

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.25. 15:02:13

@wpet: sííííj, így név alapján nagyon meglepne, ha ez nem valami Várda Drink termék lenne :D

wpet 2011.03.25. 16:23:12

Lehet, hogy az. Kibontani még nem mertem, megnézni se nagyon. :)

wpet 2011.03.25. 16:25:47

Háppersze, hogy az!!!

www.vardadrink.hu/magyar/termekek.html

Ha megnyitod, bal oldalon gyűlik a mocsok.

Hurri Kán 2011.03.25. 16:33:11

Urak, azért a "Csévi szeszek" egyszeri és megismételhetetlen és utolérhetetlen termékportfóliójáról se feledkezzünk meg :D

kenájkikit 2011.03.25. 18:01:16

relatíve korán van még, de a kérdés péntek lévén aktuális. kortyolunk ma-e?:D

A Buszos Karesz 2011.03.25. 18:20:20

@kenájkikit: nekem mára egy pécsi sörtúra volt betervezve, de ugrott a biznyák. ti isztok-e, kollega?:) jövő hétre kellett halasztani a sok csöves kifordulós kutya miatt. tyhííjjj. ma ilyen vörösboros móka lesz. de nemám ilyen habiszti lófaszjóska tablettás puttó, hanem villányi cucc... :)

2011.03.25. 18:44:00

Hát felém ma este inkább ilyen kondícionálós témakör van betervezve, futás csöpp cigánykondival, azért mégse már pacalosan vágjunk neki a jóidőnek, értitek. :) Persze a korsó emelgetése is jó bicóra meg alkarkarfeszítőre, pláne az a háromliteres bajor megoldás, az kétségtelen. :D
Holnap esetleg valami jóféle, könnyű cseh serital kinéz a dologból, _de tényleg csak egy-két korsó_, semmi ilyen jaszkarizós-aljasodós dolog!

@A Buszos Karesz:
A múltkor eszembe jutott, vajon a buszos körökben is mennek ezek a beavatások? Már gondolok itt az ilyen análfűrészre, meg liter bor húzóra témakörökre... Már ha szabad ilyen kulisszatitkokat kérdezni. :))

Hurri Kán 2011.03.25. 18:48:04

@kenájkikit:
Én ma nem, sok még a dolog, de holnap nem kizárt hogy megiszunk egy-két pohárkával, aztán szépen, finoman lemegyünk állatba :)

davyjones 2011.03.25. 22:23:08

@A Buszos Karesz: Egy masszív pécsi töltésben én is benne lennék :D

mrs.starkey 2011.03.26. 16:36:42

irigykedjetek, egy egri útról jövök éppen és ittam egri bort. bár nem szokásom, nem vagyok boros, de ez még nekem is tetszett, ami igazán nagy szó! :)

kenájkikit 2011.03.26. 18:21:31

@A Buszos Karesz: pár sört legurítottam ahogy illik, de itt megkellett állnom, közbeszólt az élet:D persze fater, mennyiség mellett figyelni kell a minőségre is.

kenájkikit 2011.03.26. 18:26:55

@gyvy: finom legyél és nőises:D kultúráltan szórakozzál:D gondolkodom én is, hogy ott folytatom ma, ahol tegnap abbahagytam, van bennem olyan érzés, hogy ez egy befejezetlen játszma volt:D viszont ellene szól, hogy nem szeretek muterékhoz hulladék másnaposan menni rántott husozni vasárnap:D

Hurri Kán 2011.03.26. 18:40:24

@kenájkikit:
Nincs azzal semmi gond, megfelelően kell kommunikálni...
Egy időben én is hallgattam eleget, aztán egyszer megkérdeztem anyámat, amikor azt hallgattam, hogy csak az állandó szórakozás, meg mi értelme van, hogy aszondja:
nézd, meg hogy nézek ki most. Ha most így néztem ki, akkor hogy nézhettem ki tegnap? Na most innentől kezdve, szerinted ez nekem egy szórakozás? :DDD

kenájkikit 2011.03.26. 19:01:04

@gyvy: hehe:D áhh nálunk nincs ilyen, szóvá nem teszi nekem, de ugye délre ott kell lennem, harangszóra kezdjük el érted:D és akkor odajutni meg vissza, meg dumálni szülőkkel, tésókkal, vissza jutni, nem jó az ilyet másnaposan. volt, hogy vendégségbe mentünk, oda is fél délbe kellett volna érkezni, előtte nap mocskos csúnyán bekarmoltam, csak én késtem, de így is részeg voltam mikor keltem, részegen vezettem oda, ocsmány cefre szaggal körbe pusziltam mindenkit, megláttam a kajamennyiséget, ájuldozósan rosszul lettem. becsületből leeröltettem pár falatot, jöttek mindjárt a kérdések, jaj nem ízlik? engem olyan vizek vertek bazmeg:D csoda, hogy nem hánytam oda:D és akkor még a jópofi rész sihíjj, sok kedvem volt ahhoz nyilván:D ülve el is aludtam pár percre:D kemény volt nagyon:D

Hurri Kán 2011.03.26. 19:09:41

@kenájkikit:
Hú, ezek betyáros ebédek ám :)))

Én másnaposan ha eszem kb. 3 perc alatt alszom be, akár ülve is :DDD

De most nincs ilyen gond, a hörcsög meg nem fintorog ha még pálinkaszagúan adom neki oda a kajáját :DDD

kenájkikit 2011.03.26. 21:47:41

@gyvy: az aranyhalam sem panaszkodott még:D

Hurri Kán 2011.03.27. 12:53:30

@kenájkikit:
:)

Hinnye, rájöttem hogy utálok másnapos lenni. Mingyár be is veszek valami arcszeszt hogy elmúljon :DDD

2011.03.27. 13:39:36

index.hu/bulvar/2011/03/27/denaturalt_szeszbol_keszitett_palinkat/

"Az ellenőrzéskor a férfi lakásának pincéjében bukkantak rá a Nemzeti Adó- és Vámhivatal pénzügyőrei a jamaicai rum és császárkörte aromával bekevert szeszes italokra. A hordókban és kannákban tárolt italokon még a helyszínen elvégezték a gyorstesztet, ami denaturált szesz maradványait mutatta ki."
süti beállítások módosítása