Kommentezés

Spanoskodás

Söntés

A Buszos Karesz vagyok. A Buszos, így nagybetűvel, ahogy mondom. Iszom, aztán leírom.
Az Atlétás Bandi is ilyen, csak kicsit meredekebb. Hegyeset köp.

Amivel talán senkinek nem kéne találkozni, mégis mindenki ismeri: VBK, Balikóla, Niggervadász megvan? Itt a helyed, tesó! Rakódj ide mellénk a pulthoz, meg hozz egy sört, hogy ne kelljen kérnem! A következő kör az enyém.

email
  • abuszoskaresz gmail
  • atletas.bandi gmail

Barackalma

Gyümölcsmámor! Barackpálinka, almalé, ínyenceknek még szóda is. A gyerekadag 2 deci, a férfiak söröskorsóban isszák. Én mondjuk nem tartok gyümölcsnapot, kinek kell a sav, érted, akkor már inkább legyen csirke-rizs nap, azt irány a Stallone, lehet hörögni a mázsaharminccal.

Az originált barackalmát a barna címkés, golyvás üvegesből készítik, 12%-os almalével szóda nélkül. Ugyanabban a vastagfalú viszkisnek mondott kerek pohárban adják, mint az összes diszkókoktélt, és az arány is hasonló: feles (újabban 4 cent) barack és kábé másfél deka almalé. Ha kiszúrják, hogy tartós fogyasztásra készülnek az urak (húzóztok, ugye), akkor a lustább helyeken bekérdezik, hogy

360 lesz a kettő, srácok, adhatom esetleg műanyagban?

Ilyenkor persze kár kifakadni, rábólintasz, hogy persze, jó lesz, kösz, lenyugtatod magad azzal, hogy így a 40 forintokból a tizedik kör legalább ingyen lesz.

A nagy adagban 2 deci barackhoz nagyjából 2 deci alma jár, ezt érdemes felütni egy nagy korty szódával, meg azért rendes söröskorsóban illik borítani. A tempó nem hátrány itt sem, gondolom a tapasztaltabbak ismerik azt a mozdulatot, amikor akkorára nyitod a szád, hogy a Sopronis korsó harmada illeszkedik, aztán csak így nyakló nélkül öntöd le.

Eléggé tud csúszni, sokszor jobban, mint ahogy kéne, és mivel - ez az árfekvésből is kiderült, gondolom - nem a legjobb minőségű italról beszélek megint, nem várt vége lehet a jókedvnek. Ha egy úttestet-lábfejet bámuló, faltól-falig jellegű hazatrappolással, megúszod, az még talán megéri, de az ilyen jellegű párlatok ivása után akkor sem szabad meglepődni, ha a másnap három napig tart, és vasárnap délután még a tök üres lakásban mozdulatlanul fekve bulit hallucinálsz a fürdőszobába!

Miből áll?

  • barackpálinka: feles, deci, 2 deci, amekkora pohár van
  • almalé: ugyanannyi, mint amennyi barack, vagy egy kicsit több
  • kevés szóda

Kik igyák?

  • a bátrak, hülyék
  • gyümölcsrajongók
  • akik nem szeretik a sört, de mégis valami fél literes korsóval akarnak tolulni, az 5 deci kimért rizlinghez meg nincs gusztusuk

Kik ne igyák?

  • akiket kiráz a hideg, amikor meglátják ezt

A bejegyzés trackback címe:

https://sontes.blog.hu/api/trackback/id/tr22456028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Mátrai Borzaska 2011.02.26. 18:25:08

Ennek az unokatestvére a baribari ismerős. Győri barack rostos baracklével, tíz után deci-deci arányban fröccsöspohárból. Hasonló nevű trópusi betegségre utaló tüneteket okoz.
Almalével csak a feles Vilmost ütöttük fel, ha urak voltunk az éjszakában.

mrs.starkey 2011.02.26. 18:57:06

erről egy olyan jut eszembe amit nyáron csináltam. amúgy nem szeretem a házi pálinkát, nekem max. 40%-ig megy le a torkomon duzzogás nélkül, a többi túl erős, értelme nincs sztem csak az h lemarja a torkodat, na mindegy, szóval házi pálinka volt csak, nemtom milyen, de nagyon nagyon nagyon édes. persze fintorogtam rá, úgyhogy felöntöttem almalével (csak az volt, amit még elbírt). erre olyan íze lett, mint az ALMÁSPITÉNEK!!!!!!! kurva finom lett tőle!!! azt ittam egész éjjel, nem is adtam másnak.
de másnapra kiderült mennyire gagyi volt a pálinka mert kb. nem tudtam kinyitni a szemem és a napsugárt és megéreztem a fejem búbján, mintha attól fájna az egész agyam......
de azért most is meginnám, az íze miatt. végett.

Mátrai Borzaska 2011.02.26. 19:00:26

@Atlétás Bandi: "megszokott kiváló „győri” minőség ízlelhető" ide én azért betennék egy kacsintós szmájlit.
@mrs.starkey: Żubrówka reagál ugyanígy az almalére, arra még fahéjat is illik szórni, gyorsan csúszik, az íze miatt meg sokáig azt hiszed biztonságban vagy.

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.02.26. 19:13:53

@Mátrai Borzaska: @mrs.starkey: pontosSan, a Zubrowka almalévAl, az pont olyan, mint az almáspite. Már ízre, úgy mondom.

mrs.starkey 2011.02.26. 19:29:23

@Mátrai Borzaska: @Atlétás Bandi: köszi a tippet, a zubrowkát eddig én csak canada dry-jal ittam. :D

kenájkikit 2011.02.26. 21:05:10

csürörtökön és pénteken is berugtam, ma omlás másnapos vagyok. csütörtökön sör, dzsonikóla kombóval verettem, tegnap: sör, vébéká, házi szilva pálesz, tekila, dzsonikóla, nem ebben a sorrandban és mindenből többet, szenvedek ma na, szenvedek:D

kenájkikit 2011.02.26. 23:04:39

@Atlétás Bandi: nem könnyebb mint bárkinek, sőt:)

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.02.28. 09:09:00

@mrs.starkey: Ha tisztességes pálinkát iszol, akkor az 50-52% is csak kellemesen melengeti a torkodat, ha szart, akkor a negyvenes is kapar. Épp az az egyik titka a minőségi pálesznek, hogy lemegy. Mondjuk feleseket satuzva én is öklendezek néha, de ezeket lehet civilizáltan kortyolgatni.

mrs.starkey 2011.02.28. 09:32:25

@lilakutyak: áá, ezt az állítást én még nem tudom alátámasztani... :( ez is ilyen magyar berögzült baromság, h minél erősebb annál jobb. brrr... jó hogy nem 60%-ra csinálják... meg a másik, h szobahőmérsékletűnek kell lennie a pálinkának.... de hát úgy nem jó inni!!!!

más. csütörtökig valami ötlet, hogy ouzót hogyan tudok ihatóvá, sőt ha lehet élvezhetővé tenni? mi javítja fel?

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.02.28. 09:43:15

@mrs.starkey: Egyik kedvenc kocsmámban volt egy nagyon szép koktél: blue curacao, ouzo, szódavíz.

Ha csak hígítani akarod, és az ánizzsal nincs bajod, akkor szóda vagy tonik. Ha el akarod fedni, akkor kell valami, ami barátságban van az ánizzsal, mentalikőr esélyes. Vagy a végtelenségig hígítod valami aromás gyümölcslével, és ha már túl laza, akkor feljavítod vodkával. Vagy egyszerűen csak lefagyasztod, az alkohol meg a cukor miatt nem fagy meg, de elég hideg lesz ahhoz, hogy ne érezd az ízét.

mrs.starkey 2011.02.28. 11:20:24

@lilakutyak: az ízével van bajom leginkább, de ez az egy pia árválkodik a hűtőben még és el kéne fogyasztani.........

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.02.28. 12:59:04

@mrs.starkey: _nagyon_ hidegen vízzel/jéggel ajánlottam volna én is, de akkor ugyanúgy megmarad az íze.
De megpróbálhatod felütni valami más töménnyel és gyümölcslével, ahogy @lilakutyak írta, esetleg keresel valakit, aki elcseréli unikumra vagy mittomén :).

Vagy csinálhatsz kísérleteket is, és akkor lesz egy hogy üssük fel az ouzót posztunk :D. Ouzo-redbull, ouzo-campari-narancslé, ouzo-törköly-pezsgő elég komoly italok lehetnek.

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.02.28. 12:59:37

És nem szóltok, de lefelejtettem a ki igya, ki ne igya, miből áll blokkot!! Há mi lesz így? Updatelem mindjárt.

Hurri Kán 2011.02.28. 15:08:38

Hogy mennyire émelyítőt lehet okádni ettől a cucctól...:)

mrs.starkey 2011.02.28. 19:58:18

@Atlétás Bandi: áá, mindegy, visszaemlékeztem az ízére és rájöttem h csinálhatok vele bármit nem fog ízleni... inkább veszünk felesbe bobival egy gold tequilát, az elég csajos, nyilván egy alapozó este nem lesz elég az elfogyasztáshoz és így a következőnél sem lesz kérdés. :D
azért köszi. :)

2011.02.28. 20:22:07

@mrs.starkey:

Az ouzóra lehetőségek:
- fél deka ouzó elfogyasztása után rögtön feles vodkát kell gurítani hozzá kísérőnek, az elveszi az ízét (haverEk erre esküsznek, én mondjuk nem vagyok töményes);
- olyan szintű alkoholos befolyásoltságot kell elérni az ouzófogyaztás megkezdése előtt, amikor már _minden mindegy_, és nem foglalkozik az ember az ízzel.

Egyiket sem javasolnám nyugodt szívvel, nem vagyok híve az albán szamár állpotnak, marad tehát az, hiogy félrerakod ún. batyus bulik alkalmára, ahol gyorsan ledobod a közösbe, és felkapsz helyette valami más italt. Bár lehet, hogy csúnyán lesz nézve rád, de csak akad ott valaki, aki szereti... :)

2011.02.28. 20:31:21

Amúgy azt meg lehet kérdezni, hogy az italok a bejegyzésekben ki vannak próbálva személyesen is Bandi bátyámék által? Mondjuk a nagyon tschajos italok nyilván nem, az egyértelmű... :)

mrs.starkey 2011.02.28. 21:39:24

@tff: egyre távolabb és távolabb kerülök én az ouzótól........ :D:D:D
és nem az enyém a pia, hanem egy barátnőmé. egy ideje próbáljuk legyőzni, de nem és nem......

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.02.28. 22:58:15

@tff: az eddigiek közül szerintem naplementét meg szőke vadászt nem ittam, a többit viszont nem sajnáltam magamtól :). A fröccsök közül meg a májert nem kóstoltam, de azt pótolni fogom mindenképp.

@mrs.starkey: esetleg deci unikum, feles ouzo felöntve ~3 deciig pezsgővel? Annak lehet, hogy már nincs ouzo íze :)

mrs.starkey 2011.03.01. 00:59:26

@Atlétás Bandi: komolyan megfontoltam az ouzo+pezsgő kombót, de rájöttem h akkor utána nem tudnám megtenni a tettye-est café távolságot. :)

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.03.01. 09:17:14

@mrs.starkey: rajtad ez sem fog segíteni, de hátha másnak. A Zwack koktéllapokon szerepelt régebben egy Black Out (nem a zenekar, hanem a teljes agyhalál tiszteletére) nevű koktél: 2,5cl Sambucca-ra rárétegeztek 2,5cl Unicumot. A Sambucca meg első megközelítésben az Ouzo szénné cukrozott változata. Hogy az unimukk megáll-e az ouzo-n, abban nem vagyok biztos, de hogy lenyomja az ízét, ill. harmonizál vele, abban igen. De tudom, te azt sem szereted.

Rendesebb gyümölcspálinkával is érdekes lehet, de neked az sem. Tulajdonképpen, te miért is iszol? :)

mrs.starkey 2011.03.01. 11:33:31

@lilakutyak: oké, értettem, nem finnyáskodok többet!!!!! :D
miért iszom? mert én sose leszek alja mocskos undorító részeg, csak vicces felelőtlen nevetgélő (néha hangos) részeg. és az az állapot JÓ!
ezen kívül a mozgáskultúrámat, a nyelvérzékemet, a kreativitásomat és a magabiztosságomat is fejleszti. :)

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.03.01. 12:10:06

@mrs.starkey: aha, és ezt küső szemlélők is alátámasztják? Mert alapból én is, csak nekem el szokták másnap mesélni:)

mrs.starkey 2011.03.01. 13:17:31

@lilakutyak: nyelvérzékemet biztos, mert akkor valamivel többre vagyok képes mint az alap activity-inglisem. persze igeidőkből ilyenkor is csak nagyon max. 4 db. :D

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.03.01. 13:30:43

@mrs.starkey: Én részegen németül sokkal rosszabbul beszélek, angolul egy ideig jobban, aztán együtt romlik a magyarral.

2011.03.01. 19:17:57

@mrs.starkey:

Így van, én is észrevettem, hogy alkoholfogyasztás hatására legalább két grade-et felugrik a nyelvtudásom. :)

Létezik még az ún. nemzetközi szintű részegség állapota, melynek nathanp állított emléket a tarda blogon valamikor. Ebben a stádiumban a kommunikáció már túlmutat a szavakon, metakommunikációs eszközökkel és mintegy intuitíve történik, tehát valamennyi náció képviselői gond nélkül megértik egymást.

mrs.starkey 2011.03.04. 05:06:53

fiúk, köszi a tippeket, az ouzo elfogyott.
simán csak sió meggylével ittuk meg jéggel (ami delfin alakú volt). csak az első pohárnál fintorogtunk egy kicsit, aztán egyre bátrabbak voltunk a szesz/üdítő arányt illetően.
arra még rá egy long island....
most megyek és kialszom. :)

2011.03.07. 20:27:13

Héló! :)

Nincs senki a krimóban? Nagyon szomorú volnÁk, ha ez a blog is _betardulna_...

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.07. 20:53:53

@tff: tardai legendás ital is lesz, méghozzá nem is annyira sokára! :)

Vágási Matyi 2011.03.14. 04:08:01

Barack barackkal, azaz a beszédes lófasz koktél.

De el kell ezeket felejteni a picsába, a best buy véleményem szerint a portokóla. 3 decis pohárba feles portoricoi rum (60%), többi kóla.
Bátrabbak tolhatják az említett 2 dekás pohárból is. Illatra rumos csokigolyó (kicsivu.freeblog.hu/files/mogyorovajas_csokigolyo.jpg), ízre nem feltétlenül, de nem gázos egyáltalán.
Helytől és kólától függően 5-600 Ft.

A sok szénsavnak köszönhetően hamar beüt, és éppen emiatt csúnya véget tud okozni igen hamar, pláne ha iszol mellé sört is - és miért ne innál?

@mrs.starkey: Ismerős _kishölgyek_ mostanában a vodkapezsgőt preferálják, egy próbát lehet megér!

mrs.starkey 2011.03.16. 22:56:13

na de fiúk mi van, absztinensek lettetek vagy mi? :)

2011.03.16. 23:02:46

@Vágási Matyi:

"Barack barackkal"

Mármint barackpálinka baracklével? :) A deka barackpálinka deka barackpálinkával keverve, húzóra fogyasztva a KL Szektor együttes által promotált Fradi-koktél, én azt ismertem.

Ja, amúgy most már valaki tényleg kirobbanthatná a Kareszt a kondiból... Tudom, hogy kis pacal felment rá a télen, és őrült tempóban le akarja gyúrni a pólószezonra, de már szívesen olvasnÓk azt a belengetett posztot a vadász rejtelmeiről... :-)

davyjones 2011.03.17. 10:39:55

Ezért a kihagyásért már igen komoly büntető körök járnak, remélem ezzel tisztában vannak a blog szerzői.

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.17. 13:04:22

@davyjones: ilyen decikevert húzóra büntetőkre gondolsz? :)

@mrs.starkey: :)

@tff: nincs mese, ki kell pattintani magunkat, úgy hitelesek a balikólás meg a jimbeam-redbull posztok, nem?

2011.03.20. 11:52:12

@Atlétás Bandi:

Büntetőkörnek elég szerintem a "feles" jéger húzóra is, doboz sör kísérőnek:
www.youtube.com/watch?v=N8_1tVSFcWE

Hurri Kán 2011.03.21. 23:00:48

Új poszt majd csak az újbor fejtésekor lesz?

mrs.starkey 2011.03.22. 10:28:47

a karesz meg még inkább eltűnt... nem lehet, h valami egyszemélyes házibulin félrenyelte a sörtölcsért és azóta ott hever holtan?? én kezdek aggódni.
lehet szólni a nekrológéknak?

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.22. 12:58:35

@mrs.starkey: meg még az lehet, hogy ilyen fusisítáboros buszos melókat vállalt, 5 éjszaka ottalvás, 3 nap buszozás, azt ott dekkel a parkolóban, míg a népek síelnek.

@tff: sííííjjj, ez elég kemény

2011.03.22. 17:46:01

@Atlétás Bandi:

Sítúra? Gondolom, csakis harmadikos gimis lányoknak szervezve... Esténként meg "városnézés", ahol pattan a jóféle cseh abszint égetett cukorral, meg a korsó Kvasar kísérőnek, mhiii? Amúgy meg tuti van ott valahol wifi, szóval ez nem mentség. :))

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.22. 20:54:52

@tff: én is csak tippelem, érted, fasz tudja, hogy az ilyen buszsofőr fazonok mikor mivel fusiznak. Mer gondolom fusiznak :D

mrs.starkey 2011.03.22. 20:59:54

@Atlétás Bandi: akkor viszont ott meg kéne írnia/innia legalább négy posztot és ezután te pihenhetsz. :)

Atlétás Bandi · http://azelott.blog.hu/ 2011.03.22. 21:11:25

@mrs.starkey: hát majd nézheti így az üres borítékot, amiben az internetpénzt szétosztjuk! ;D

lilakutyak · http://lilakutyak.blog.hu 2011.03.23. 09:13:39

@tff: "jóféle cseh abszint"

Ha tényleg érdekel az abszint, és nem az a vegyipari hulladék, ami csak úgy pattan, akkor javaslom a Magyar Abszint Társaságot: www.facebook.com/abszint

Vagy minden szentnek maga felé áll a keze alapon két saját post-ot: lilakutyak.blog.hu/2011/02/09/abszint_orom_az_uromben
lilakutyak.blog.hu/2011/03/09/bunny_hug_koktel

2011.03.23. 21:39:43

@Atlétás Bandi:

Azér azt látom, a túrán ment a fílingezés ezerrel: :D Hát este se lehettek szomjasok. ;)

www.youtube.com/watch?v=nxST18lDU8Y

A Buszos Karesz 2011.03.23. 21:55:37

@Atlétás Bandi: ne keménykedj, Banderas :D
@tff: azért ne hasonlítgass össze egy ilyen románnal, még ha sokszor lusta is vagyok és a posztok lassan készülnek:D
süti beállítások módosítása